هزینه تعمیر ال سی دی اپل واچ (apple watch)

تعویض باتری اپل واچ

تعویض باتری اپل واچ (apple watch): تعویض باتری در اپل واچ فرآیند پیچیده ای است و به ابزارهای تخصصی نیاز دارد. برای اطمینان از نصب صحیح و حفظ گارانتی، توصیه می شود باتری را توسط یک ارائه دهنده خدمات مجاز تعویض کنید.

تعمیر ایکس باکس

1. ابزارهای لازم را جمع آوری کنید: به یک مجموعه پیچ گوشتی ، یک ابزار اسپادر پلاستیکی و یک باتری جایگزین سازگار با مدل خاص اپل واچ خود نیاز دارید.

2. فضای کار را آماده کنید: یک منطقه تمیز و با نور مناسب برای کار پیدا کنید. برای محافظت از سطح و جلوگیری از آسیب دیدن ساعت، یک پارچه یا تشک نرم قرار دهید.

3. خاموش کردن اپل واچ: دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا خاموش شود.

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن

4. با استفاده از پیچ گوشتی کوچک، پیچ های هر طرف ساعت را که بند متصل می شود، باز کنید. باند را با دقت بیرون بکشید.

5. اپل واچ را باز کنید: از ابزار پلاستیکی spudger استفاده کنید تا نمایشگر را به آرامی از قاب جدا کنید. از یک نقطه شروع کنید و با دقت در اطراف محیط حرکت کنید و فشار یکنواخت را اعمال کنید. مواظب باشید به کابل ها یا قطعات آسیب نرسانید.

6. باتری را جدا کنید: محل اتصال باتری را پیدا کرده و آن را با دقت از مادربرد جدا کنید. به نوع کانکتور و نحوه اتصال آن برای مونتاژ مجدد مناسب توجه کنید.

7. باتری قدیمی را بردارید: باتری قدیمی را با دقت از جای خود خارج کنید.

8. باتری جدید را نصب کنید: باتری جدید را در موقعیت صحیح قرار دهید و مطمئن شوید که به درستی تراز شده است.

9. اپل واچ را مجددا مونتاژ کنید: صفحه نمایش را با دقت روی قاب قرار دهید و اطراف لبه ها را فشار دهید تا محکم شود.

10. روشن و تست کنید: دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل برای روشن شدن ساعت ظاهر شود. بررسی کنید که آیا باتری جدید به درستی کار می کند.

تعمیر پلی استیشن سونی


هزینه تعمیر ال سی دی اپل واچ ، تعمیر اپل واچ اصفهان ،  هزینه تعمیر اپل واچ ، تعمیر اپل واچ فیک ، تعمیر صفحه اپل واچ ، نمایندگی اپل واچ